15 Juliol 2022
Susana Marqués: “després de moltes reivindicacions, els usuaris de Benicàssim disposen ja d'un servei necessari d'atenció personalitzada
Benicàssim, 15 de juliol de 2022
L'estació de tren de Benicàssim compta ja amb el servei d'atenció al públic amb personal permanent. Els usuaris del ferrocarril, disposen d'aquest servei de 8.00 a 22.00 hores i com ha comentat l'alcaldessa, Susana Marqués, “Benicàssim, com a municipi turístic, no podia seguir sense un servei d'atenció, informació i venda de bitllets personalitzada. La dotació d'aquest servei tan essencial després d'anys de reivindicacions, no sols dignifica la nostra estació superant la precarietat en la qual ens trobàvem, sinó que garanteixen l'assistència a tots els usuaris, afavorint la imatge de qualitat del nostre municipi”.
El nou servei que està operatiu des d'aquest mes, a més de reforçar l'atenció personalitzada als viatgers, la presència de personal permanent summa seguretat en l'accés a l'estació. L'alcaldessa ha afegit que “des de l'Ajuntament continuarem exigint al Govern Central que dignifique l'estació de ferrocarril de Benicàssim, dotant-li tants serveis puguen millorar l'atenció dels viatgers i continuarem reivindicant una major freqüència de trens que connecten el nostre municipi amb Castelló i València”.
La millora de les infraestructures ferroviàries forma part de les reivindicacions que l'Ajuntament de Benicàssim realitza al Govern d'Espanya com a part de les millores necessàries per al desenvolupament del municipi. L'assumpció del cost de la infraestructura i posada en marxa de la dessaladora, així com un accés nord per carretera de la N-340 i una eixida de l'AP-7, la construcció d'una nova caserna de la Guàrdia Civil, i les actuacions necessàries per a evitar la regressió de la costa de Benicàssim, són part de les demandes més reiterades de l'Ajuntament al Govern estatal.