696723097

Decàleg de Qualitat Oficina de Turisme de Benicàssim

  1. Som una Xarxa de Servicis d’Informació Turística que manté la iniciativa i peculiaritats locals, al mateix temps que treballa conjuntament per a la Comunitat Valenciana amb entusiasme i esperit d’equip, complint els requeriments legals i del visitant.

  1. El nostre objectiu és entendre i satisfer les necessitats dels visitants per a millorar el gaudi del seu temps lliure a la Comunitat Valenciana. Per a això avaluem la satisfacció dels mateixos i analitzem les seues expectatives de qualitat.
  1. Treballem per a un destinació turística de qualitat. Promocionem els recursos i servicis turístics del nostre municipi, oferint alternatives en el conjunt de la Comunitat Valenciana.
  1. Mantenim sempre una actitud positiva i cordial en el tracte amb els turistes. Entenem que la Qualitat Personal diferència el servici prestat i conduïx a la pròpia gratificació pel treball realitzat.
  1. La filosofia de Servici de Qualitat ha de ser coneguda i aplicada per tots els components de la Xarxa Tourist Info i transmesa a tots els nostres clients (interns i externs) . Promovem la gestió de qualitat a tot el personal de cada Oficina Tourist Info, en particular, i de la Xarxa Tourist Info, en general.
  1. Oferim informació ràpida, veraç i personalitzada. Per a això utilitzem els recursos humans i tècnics disponibles, amb una aposta clara per la innovació i l’ús de les noves tecnologies de la informació.
  1. Som l’espill dels nostres destinacions turístiques i de la Comunitat Valenciana. Per això cuidem la nostra imatge personal i la de les nostres oficines, dins de la imatge corporativa de la Xarxa Tourist Info. De la mateixa manera, cuidem el medi ambient dels nostres destinacions turístiques i de la Comunitat Valenciana, assumint una labor divulgativa en esta matèria.
  1. Conéixer els nostres clients ens permet anticipar-nos a les seues necessitats. Agraïm les reclamacions i suggeriments perquè ens ajuden a millorar dia a dia la qualitat del nostre servici.
  1. La nostra millora com a professionals se sustenta en la formació contínua i en la creativitat. La millora contínua en l’atenció als nostres visitants s’erigix en un principi bàsic de la nostra labor.
  1. El Protocol de Qualitat en l’Atenció al Client de la Xarxa Tourist Info és el pilar fonamental per a transmetre una imatge de Qualitat dels destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana. Com a professionals de la informació turística, coneixem la importància del nostre treball i sabem que està en les nostres mans donar un valor afegit de Qualitat als servicis d’informació de la Xarxa Tourist Info.